Palvelumuotoilun ja tuotteistamisen avulla kohti parempaa asiakaskokemusta

Asiakkuus on muuttunut nopeasti. Asiakkaat liikkuvat ketterästi palvelun tarjoasta toiseen ja vertailevat yrityksiä sekä palveluja ennen kuin edes tiedät yrityksesi olevan vertailun kohteena.  Ostoprosessista yhä suurempi osuus tapahtuu ilman vuorovaikutusta yrityksen myyjän kanssa. Samalla kuitenkin yrityksen tulee vastata asiakkaan tarpeisiin ja tuottaa miellyttävä asiakaskokemus luodakseen kilpailuetua.  Tunnetko yrityksesi palvelupolun? Toimiiko se?  Vastaako palvelulupauksesi asiakkaalle syntynyttä mielikuvaa?

Palvelumuotoilun valmennukset toteutetaan räätälöidysti asiakkaalle. Valmennuksessa perehdytään alan liiketoimintamahdollisuuksiin ja yritysten ansaintalogiikkaan. Syvennytään asiakkaiden ostokäyttäytymiseen, sekä tuotteistamisen merkitykseen ja prosessiin.

Kysy lisää palvelumuotoilun ja tuotteistamisen valmennuksista - tai pyydä tarjous