TTS:n laatupolitiikan periaatteena on asiakaslähtöisyys, henkilöstön ja johdon sitoutuminen toiminnan kehittämiseen, arviointiin sekä toimintaperiaatteiden ja yhteisten prosessien noudattamiseen ja dokumentointiin. 

TTS edellyttää koko työyhteisön sitoutumista laatupolitiikan tavoitteiden mukaiseen toimintaan. TTS oppilaitoksessa tavoitteena on asiakastyytyväisyys, joka johtaa TTS:n ja asiakkaiden menestymiseen.

Laatujärjestelmä edistää asiakastyytyväisyyttä. Johto ja henkilöstö sitoutuvat toimintaperiaatteiden noudattamiseen, toiminnan jatkuvaan arviointiin ja kehittämiseen sekä tarkoituksenmukaiseen resursointiin.

TTS oppilaitoksella on Inspecta Oy:n myöntämä laatusertifikaatti:
alt Inspecta Oy:n myöntämä laatusertifikaatti

 Sertifikaatti-rgb

 

 

TTS Työtehoseura | PL 5 (Kiljavantie 6), 05201 Rajamäki | asiakaspalvelu@tts.fi This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. | (09) 2904 1200 | Tietosuojalausunto